foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Main Menu

VÝSTAVA MOTOCYKL, BOHEMIA CUSTOM 2008

6.-9.3. 2008 Výstaviště Praha

Březen, za kamna vlezem. No, ostravský HOG chapter vylezl a pod taktovkou nového directora Tonyho se vydal do Prahy na již tradiční motocyklovou výstavu. Účast byla vcelku hojná, což je vidět i na fotografiích. V pátek dopoledne se vyjíždělo z Ostravy a jak jinak než pověstným pendolinem. Po příchodu na pražské výstaviště byla naše povinnost vyhledat stánek Harley – Davidson ale zejména stánek HOG Chapter Praha a pozdravit se s Káďou, Ondrou a Hankou alias Kadeř. Po té jsme si prošli výstavu, kde si myslím, že toho moc nového nikdo z nás neuvidí, ale je to taková tečka za uplynulou zimou. Oproti loňsku bylo venku mezi halama spousta stánků s nejrůznějším jídlem a pitím. Pro nás harleyáře je třešnička na dortu v malé sportovní hale výstava Bohemia Custom, kde se vystavují nejrůznější stavby i ze zahraničí. Vystavují zde také svou práci přední čeští stavitelé jako Václav Vávra z VAV- tuning, kde jeho nová stavba s názvem „ JUST BIKE „ se stala šampionem letošní výstavy. Každoročně se zde prezentuje také náš český mistr airbrushe, Olaf Pugner. Tradičně zde má stánek česká sekce Hells Angels, kde je možné zakoupit trička, odznaky a literaturu týkající se andělů.
Večer jsme byli pozváni do Harley baru, kde jsme se sešli se starými známými z jiných klubů jako jsou H-DC Moravia, HOG Chapter Praha a Troja. Večer se nesl ve znamení Jacka Danielse. V noci zmožení a unavení jsme se nechali zavést do hotelu blízko sportovní haly, kde jsme měli rezervovaný nocleh. Myslím, že po tak náročném dni nemusel nikdo z nás počítat ovečky a zabral jen co do postele pad.
V sobotu po ránu jsme si to namířili rovnou na hlavní vlakové nádraží, kde jsme obsadili vagon pendolina.
Průvodčí pískl, vlak se rozjel a to je vše, Vážení. Směr Ostrava.

2. NÁRODNÍ PLES HOG CHAPTER OSTRAVA

9.2. 2008 Hotel Imperial Ostrava

Je pátek 8.2.2008 17.00 hod. a já sedím v autě a jedu do Ostravy do hotelu Imperial. Ptáte se proč už v pátek, když Harley ples je až v sobotu ? No, protože někteří členové z jiných klubů nás požádali abychom je provedli Stodolní ulicí. Tedy po ubytování v hotelu jsme se sešli dole v hotelové vstupní hale a vyrazili jsme směr Stodolní. Je pátek a to je den, kdy je ve všech barech pořádně natřískáno ale i přesto, že jsme početnější skupina se nám podařilo místo najít. Alkohol tekl proudem, nálada byla dobrá a to i přestože jsme se někteří viděli poprvé. Do hotelu jsme se vrátili někdy kolem druhé hodiny ranní.
V sobotu ve 13.00 hod. to začalo. Přípravy. Začali jsme navážet do hotelu ceny do tomboly a nejrůznější reklamní předměty. Ostravský dealer začal přivážet harleye na výstavu. Jinak klasická výzdoba, věšení nejrůznějších vlajek a papírových ozdob.
Odpoledne uteklo rychle a začali se postupně sjíždět a ubytovávat první hosté. V 19.00 hod. se začal plnit sál a už to začínalo nabírat ty správné obrátky. Ve 20.00 hod. kdy byl oficiální začátek plesu, se parketu ujala taneční skupina M. Kuchaře, která všem přítomným ukázala, jak by ten tanec měl asi vypadat. Po tanečním čísle začala pravá, nefalšovaná plesová zábava. Opět byly zaplněny všechny sály hotelu Imperial, tak jako tomu bylo před rokem. V každém sálu byla živá hudba a tak si přišli všichni na své. V hlavním sále byl lákadlem Dalibor Janda, který zazpíval své staré hity. Po něm ovládly podium Boney M revival, kteří to pěkně roztočili. Důkazem toho byl plný taneční parket. V sále v přízemí se to pro změnu neslo v duchu rocku, kde se zábavy ujala skupina Vaťáci – revival Kabát. Během celého večera se prodávaly lístky do tomboly a taky si hned výherci mohli vyzvednout svou výhru. Deset hlavních nejhodnotnějších cen se pak předávaly oficiálně v hlavním sále za doprovodu moderátora. Když jsem procházel všemi sály, tak všude panovala dobrá, přátelská atmosféra, která byla ještě podpořená velkolepým rautem, který byl přístupný po celý večer.
Účast byla velká, i když ještě nějakých 70 vstupenek zůstalo. Byly zde zastoupeny jak všechny české chaptery HOGu, tak H-DC Moravia, H-DC Brno a SCRC. Tak jako v loni, chlapi, kteří se v obleku moc necítí, mohli místo obleků mít své klubové vesty s barvami.
Nutno říct, že 2. národní ples HOGu, byla akce dobře připravená a zvládnutá, za což patří velký dík našemu direktorovi Tonymu, který se na tom hodně nadřel. Druhý dík patří sponzorům, bez kterých by se tato finančně velmi náročná akce vůbec neuskutečnila.
Co říct na závěr. Kdo byl, zažil. Kdo nebyl, jeho smůla.

PRVNÍ MÍLE, HOG CHAPTER OSTRAVA

12.-13.4. 2008 Vrbno pod Pradědem

Tak se nám, Vážení, dostavil měsíc duben a s ním celou zimu očekávaná první společná vyjížďka roku, tzv. První míle. Ta se konala 12.-13. 4. 2008 ve Vrbně pod Pradědem. Letos se nám na tuto akci počasí dosti nevydařilo. Teplota v Ostravě cca 8 stupňů a ve Vrbně ještě míň. Alespoň ten slibovaný déšť nás nezastihl. Sraz ve 13.00 hod. jako vždy na Mariánskohorské ul. u čerpačky OMV. Jelikož odtud ve 12.00 hod. vyjížděli taky kluci z H-DC Ostrava, tak někteří naši nedočkaví členové se k nim přidali. Jako by nevěděli kam patří. Nutno poznamenat, že HDCO taky pořádali svou První míly a jejich vyjížďku si naplánovali taktéž do Vrbna p. Pradědem. Ti se zde na rozdíl od nás moc neohřáli a po obědě se vydali nazpět do Ostravy. Že se zde bude konat motorkářská akce, musel někdo prásknout, protože náš příjezd ke Kolibě již očekávala policejní hlídka v autě. Ale s odjezdem H-Dcéček odjeli i poldové.
Vzduch byl čistý a my jsme si mohli přeparkovat své stroje z volně přístupného parkoviště před Kolibou na parkoviště v přilehlém kempu, které bylo hlídané. Tady nám Ross ochotně představil svou novou lásku. Mám na mysli jeho nový Road King. Po malém občerstvení jsme se všichni postupně ubytovali a mohli jsme začít, sex, drogy, rock n roll. To jo, po celkem dobrém guláši se čtyřmi hodně tenkými knedlíky to přišlo. Kapela s velkým K. Bubeník s jedním bubnem a zpěvák s natahovací harmonikou. Odvaz jako prase. Ross coby Američan se smál až se za břicho popadal a já coby rocker, metalista jsem myslel, že skočím hlavou rovnou do zdi. Jelikož se na ty lidové odrhovačky moc tančit nedá a taky nikdo ze zúčastněných ani neměl chuť, tak podle toho parket vypadal. Dva umělci békali v prázdné místnosti. Naštěstí to moc dlouho netrvalo a sbalili si fidlátka a odešli tam, odkud přišli. Obsluhu tvořilo duo dvou mladých barmanek a tak ty nebo kdo šoupli do stroje nějaké ta CD a už se začínalo dokonce i tančit. Samozřejmě díky osvědčeným kapelám jako Kabát atd. Škoda jen, že účast našeho chapteru byla dosti slabá, chyběli acháti, juštíci, Mojmír a nevím kdo ještě. Z jiných klubů nás přijeli podpořit parta členů z H-DC Moravia v čele se svým presidentem Zdeňkem Šoulou, taky hoši z H-DC Brno a v neposlední řadě HOG Chapter Praha tady vyslal několik svých členů ( Rudolf, Zoja ad. ).
Proběhlo přijímání čtyř nových členů do našeho ostravského chapteru. Záměrně píšu přijímání, nikoliv však křest, protože mně z neznámých důvodů, Tonda nedal nikomu z našeho výboru pokyn k symbolickému polévání. Prostě to suše oznámil, potřepal jim tlapou a šlus, marius. A já jsem se těšil, jak tu novou členku pořádně slejem. Tož někdy příště.
Celý večer se víceméně nesl v duchu posedávání u dobrého moku a přátelském klábosení o všem možném či nemožném. Někdy po půlnoci se jednotlivci začínali vytrácet o patro výš do svých pokojů. Z doslechu vím, že bar zavíral ve 4 hodiny ráno Adam. Jelikož moc nevypije a pěkně se zřídil, měl jsem do rána strach aby mně nepoblil. Spal totiž se mnou na pokoji. Ale ustál to chlapec. Ráno vstal mezi prvními a taky odjel mezi prvními ( autem ). Snídalo se celé dopoledne, protože jsme se scházeli jednotlivě jako švábi na pivo. Snídaně coby teplé dietní párky s hořčicí chutnala myslím všem !? Po snídani si pomaličku a jistě všichni balili a plnili brašny na svých harycích. Kdo byl po ruce s tím jsme se rozloučili se slovy : „ Zase někdy příště „. …. no vlastně někdy příště bude příští víkend První míle HOG Chapter Praha na Máchově jezeře. V neděli už od časného rána svítilo slunce a to byl jasný příslib dobrého počasí na pohodovou jízdu směrem domů. Tak doufám, že jste se všichni vrátili živí a zdraví a zase někdy či někde příště.